Žene koje nas gledaju iz modnih časopisa i medija koje prate celebrity kulturu su se zakopčale!

Alicija Vikander slovi za izuzetno dobro odjevenu ženu, pojavila se odjevena u haljinu Louisa Vuittona (ova plava) s vrlo čednim dekolteom... Najpoželjnije žene svijeta; koje su dominirale i na listama najbolje odjevenih.. Decentno! Na Met Gala, Beyonce do grla nakopčana... U Cannesu ih je bilo također... "Što se dogodilo?", pitaju se u novom izdanju Voguea.
  Must-have su Guccijeve bluze s mašnom. Zakopčane do grla.

Eva Herzigová, čija Wonderbra kampanja 1994. bila oličenje seksipila, a često se i u privatno vrijeme odijevala poput reklame za Wonderbra...ove je godine pozira u jednostavnoj bijeloj bluzi i hlačama.

Dakle, ukratko... u 2016. godini se može reči -nije li sjajno kako žene ne osjećaju pritisak seksipila pod svaku cijenu!?! Pritisak svog tijela. Mislim, ja gledam svijetlu stranu jer je nedavno istraživanje Dovea otkrio da je samo 20% žena u Velikoj Britaniji uvjereno kako njihovo tijelo izgleda lijepo. Stoga, ne mislim da možemo reči: "Jupi, hvala bogu svi ti problemi oko ženske slike vlastitog tijela su riješeni." Žene su kritične prema svom izgledu kao i uvijek, te je vjerojatno da i dalje troše vrijeme i novac na tjelesna poboljšanja. No, kada je riječ o kupnji grudnjaka, novac više ne troše na mazohističke strukture čije žice se ubadaju u meso i koje stvaraju učinak dvije velike kugle sladoleda prevučene čipkom.

Još donedavno su žene nosile meke grudnjake samo za bavljenje sportom a ove godine, trećina grudnjaka koje proda Net-A-Porter su meki grudnjaci bez žičane konstrukcije koja zvoni na aerodromu. "Elle Macpherson" se vratila na tržište donjeg rublja s rasponom udobnih, grudnjaka u obliku trokuta, pozivajući se na istraživanje koje pokazuje da mlade žene vole ovu vrstu rublja. Čak i "Victoria Secret", duhovni dom pneumatskog dekoltea, je marketing usmjerio na novu seriju "bralettes" bez ožičenja. Da se razumijemo -to još uvijek nije opće prihvaćeno ali trend je izuzetno snažan.

Danas vizura poželjne žene izgleda sasvim drugačije nego u prvom vrhuncu estetske kirurgije. Novi izgled je ono što modni insajderi, već dugo nazivaju "sisa iz '70-ih", dakle fokus na mekom, sofisticiranom seksipilu tog desetljeća u kojem je "još uvijek sve u nagovještajima" za razliku od "ponuđenog na tanjuru" iz '90-ih. 

Svatko tko je upoznao neugodu i nemir kad se žica iz grudnjaka zabada u meko meso će se veseliti, kraju push-up dekoltea. Umjesto grudi u prvi plan dolaze - ramena, nadlaktice i više od svega način na koji se predstavljate svijetu naravno ovisno o tome što može ponuditi svijetu, i što očekujete zauzvrat. Grudi nagurane kao kremšnite ne čine dobru podlogu za pametne izjave... Svijet se promijenio, za nas žene naročito a Wonderbra je lansiran davne 1994. godine!

Nova verzija nije toliko neprirodna, odnosno ne djeluje kao "promašaj-prirodna" :-). To će žene zasigurno veseliti. Plastična kirurgija je imala velik utjecaj na ljepotu i modu a uspon silikonskih implatata stvorio je tržište za čipkaste "balkon-grudnjake".

Teško će sve pomodne žene odbaciti taj moćni ženski adut no, barem smo na putu dobivanja udobnijeg donjeg rublja.

Jess Cartner-Morley
Prijevod i obrada: A.D.Brkić
Izvor: https://www.theguardian.com/fashion/2016/nov/01/end-of-the-cleavage-bras-70s-boob-comeback