Naime, nakon što se ovaj profesionalni fotograf sa ženom Lindom preselio u New York 2003. godine, život mu se promijenio za 180 stupnjeva – preseljenje u tako veliki grad uzbudljiva je i inspirativna stvar, ali Careyu je bio potreban način da se izrazi. Kao i svaki pravi muškarac, odlučio se za autoportrete na kojima nosi samo baletnu haljinicu. Hehehe...

Ta mu je ideja ostala u glavi nakon što je to isto napravio kako bi pomogao Arizona Balettu da prikupe sredstva za rad. Kaže kako je njegov rad oduvijek počivao na mogućnostima transformacije, a uskoro je shvatio da roza haljinica može u potpunosti promijeniti kontekst okoliša i ljudsku reakciju na nju. Međutim, projekt nije dugo bio samo Careyevo izražavanje samoga sebe – šest mjeseci nakon preseljenja Lindi je dijagnosticiran rak dojke. Snimanje smiješnih fotografija postalo je odlično oruđe u odvlačenju pažnje: „Svakog smo dana odlazili na drugu lokaciju i snimali baletnu haljinicu – kako to može ne biti zabavno?“ kaže Carey i dodaje kako se ne može odlučiti za najdražu fotografiju, ali da su mu među posebnijima svakako „Parking Lot“ i „Rollercoaster“ i „Blue Palms“.


Linda je dobila jednu bitku s rakom, ali se on vratio 2006. godine i od onda je na kemoterapijama, ali kaže da se osjeća odlično i odbija biti definirana kroz prizmu svog zdravstvenog stanja. „Posljednjih devet godina divim se njezinoj moći, ljepoti i duhu. Možda zvuči čudno, ali njezin nas je rak naučio da je život dobar, nositi se s njim može biti teško, ali najbolja, odnosno jedina stvar koju možemo napraviti jest da svaki novi dan dočekamo smijući se sebi i dijeleći smijeh s drugima.“, dirljivo objašnjava Bob svoje motive zašto je krenuo u sve ovo. Do danas je snimio preko 110 fotografija na lokacijama diljem SAD-a – od New Yorka do New Mexica (ako se itko pita, da, Bob ispod haljinice nosi gaće).


Prije godinu dana pokrenuo je viralni „The Tutu Project“ , u jesen 2012. izdao i monografiju „Balerina“, a sva sredstva od prodaje knjige idu organizacijama i udrugama žena oboljelih od karcinoma dojke. Osim toga, na stranici se mogu kupiti i majice i pojedinačni printovi fotografija kako bi se pomoglo tisućama žena koje nemaju dovoljno sredstava za liječenje, te organiziraju marševe solidarnosti diljem Amerike, a ostvarili su i suradnju s poznatom robnom kućom Bloomingdale's – ova dirljiva i neobična priča osvojila je njihovu PR menadžericu Anne Keating, koja kaže kako je iznimno uzbuđena što su svojim kupcima mogli dati mogućnost da podrže misiju Careyevih.


Bob je čitavu strku koja se digla oko njega komentirao riječima: „Nisam očekivao da ću privući ovoliku pažnju.“ Ja ne dijelim njegovo iznenađenje – čovjek toliko hrabar, kreativan i plemenit i još k tome odjeven u ružičastu baletnu opravicu nigdje ne može proći nezapaženo...

Varia Validžić